CLIENTS

  • 24 logo ikea
  • 01 logo lavazza
  • 02 logo mastercard
  • 03 logo sephora
  • 04 logo harmony
  • 05 logo dolomia
  • 06 logo allianz
  • 07 logo poste
  • 08 logo miafair
  • 09 logo atm
  • 10 logo open
  • 11 logo cnr
  • 12 logo add
  • 13 logo unifarco
  • 14 logo harlequin
  • 15 logo so good
  • 16 logo nom
  • 17 logo monticchio
  • 18 logo michelangelo
  • 19 logo milano
  • 20 logo iseo
  • 21 logo hanorah
  • 22 logo ministero salute
  • 23 logo rinascente

WHO

We are Tungsteno Design, founded in Milan in 1999 by Cristiana Accettola and Tiziana Giampà. In our projects we combine strong skills in visual communication and storytelling with engaging opportunities offered by new technologies. The result? Exciting and non conventional projects, technologically surprising in the design and the concept. Since 2009, we teamed up with Binario agency, our partner in web, multimedia and interaction IOT projects.

HOW

We design according to: our vision: to get incisive communication through high quality design our method: to keep consistency with clients identity but envision innovation our style: to use free eclectic design to interpret clients needs our 'faith': to work with easy and empathic attitude our challenge: to push the edge of creative research.

CHI

Siamo Tungsteno Design, nata a Milano nel 1999 e fondata da Cristiana Accettola e Tiziana Giampà. Nei nostri progetti, coniughiamo forti competenze di comunicazione visiva e storytelling alle opportunità di coinvolgimento e interazione offerte dalle nuove tecnologie. Risultato? Progetti ingaggianti e non convenzionali, tecnologicamente sorprendenti curati nel design e nel concept. Dal 2009, l'agenzia Binario è nostra partner nei progetti web, multimediali e interattivi IOT.

COME

la nostra visione: creare comunicazione incisiva attraverso design di alta qualità il nostro metodo: mantenere la coerenza e l'identità del cliente immaginandone però l'innovazione il nostro stile: spaziare liberamente nei linguaggi del design per interpretare le corrette necessità del cliente la nostra 'fede': lavorare con il cliente in modo informale, collaborativo ed empatico la nostra sfida: innovare gli strumenti di comunicazione spingendo la ricerca creativa oltre l'usuale.